nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 16 Disember 2013

jalan2 weken


assalamualaikum kawan2..
fresh tak g keje hari ni??
aku fresh jer..
hehehe

klah..korang layan gambo yek..
aku nak kira skt aku ni..
kan ada yang tertinggal..


weken..aka semalam je pun...
ktorang g makan luar..
ala breakfast ktorang makan je apa yang ada kat umah..
bukak peti ada kit kat..bukak peti ada koko krunch ..so bedal tu jer lah..
lunch..ktorang makan kat ayam kg..tepi hkl ..
nyum2...
then ..nak balik terus kesian lak kat anak2..
so ktorang ke JJ AU...
lepak kat kidzoona JJ ni.
best gak lah..
kawasan pun luas..
puas jugak lah anak2 aku lepak situ..
ni gambar atas ni..darin kat slot salon beauty..
bz tu darin..


niat ada hati ada gak lah nak bawa budak2 ni g kidzania..
tp sian lak kakak ...sorang2..
better tunggu adik beso skit yek..
si adik ni pun matang orang nyer..
myb thn dpn dah leh g ...



kakak lah happy..
hari sabtu tu papa dia bz..
so satu hari dok umah dia dok mengarut cakap boring 
nak tido hotel lah..nak g jalan2 lah ..nak balik kg lah..
sory kak..papa bz skrang..so kter relak dlm umah je dulu yek..


dah beso dah suri kan..
dulu2 teman dia main..skrang..dah leh lepas dah..
si adik lak..di mana ada kakak di situ ada darin..
rapat jer dua beradik ni..


ni otw balik..
dua2 penat sampai tido..
darin tu baru lepas bedal air starbuck aku..
abis comot..tp terlena jugak...

p/s: kalau kira2 semalam masuk kat kidzoona tu rm 10 x 2 orang...ok pe...lepak lah sampai lebam...mak pak on internet je lah...

Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut