visitor 2011

Selasa, 31 Disember 2013

first kelas renang kakak tapi adik yang terlebih excited


dah lama suri bebel2 kat aku..
nak belajar kelas berenang..
n aku pun cakap kat dia..
if dapat no periksa 1-10 ...thn dpn masuk kelas berenang..

tup tup dapat no 6..so aku kena lah kotakan janji tu..
mcm pokden cakap..aku mmg pandai berjanji (eh iye ke yang)
tp yang nak melangsaikan (duit lah tu) dia jugak..

akhirnya..setelah aku survey beberapa tempat 
akhirnya aku pilih kelas kat kompleks renang sri siantan..
kenapa aku pilih situ???
sbb murah skit...
4x kali rm100 ..rm30 pendaftaran..
tapi kat lain sume rm180 4x ...
n kat sini dkt skit ngan umah aku..n yang penting g tanpa tol..
hahaha..

jom layan..


budak ni yg terover acting..
dia lak beriya2 mandi..
hehehe..takpe dik..asalkan adik happy..


kakak ni..kuar dari kete nak masuk kompleks tu..
dok cakap...'kakak berani kan mama'
iyer berani..
pastu dari parking dok cakap sorang2..
'kakak berani, kakak berani, kakak berani..'
hahaha..motivasi diri sendiri...

so far sgt2 bagus kakak ni..
apa cikgu suruh bt dia bt jer lah..
tp slow2..
nak lengkap pandai berenang kena at least 3 bulan..
so mama up jadi 4 bulan..hehehe


bt masa ni ...anak cikgu yang ajar..
anak cikgu pompuan..nnti bila anak cikgu dah abis cuti sem..
mmg cikgu laki lah ajar..
tp suri tak kisah..aku pun dah cakap kat dia awal2..


tp budak ni mmg best..
dapat pelampung..masuk dlm kolam budak..
berlari2 dia dalam tu..
siap ada aksi berenang n menyelam2 lagi..
tergelak2 pokden..


nasib papa ko jenis melayan dik..
suka je melayan ko..
tgk tu eksyen berenang sendiri ..lari dari pokden..

p/s: huyeeeeeeeeeeeee...pokden dah beli baju mandi muslimah kat aku..lepas ni ngan aku2 lah terjun kolam..manyak syokkkk

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 ulasan:

Unknown berkata...

salam.. boleh bg phone no tak untuk kelas renang kat kompleks seri siantan ni.. or kita boleh datang terus je..

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut