visitor 2011

Khamis, 20 Jun 2013

kakak suri


morning kawan2...
hari khamis dah kan...minggu dpn gaji...
hehehe

gaji bulan ni kan mmg byk skit plan nyer..
nak beli baju raya anak2 ...
pahtu simpan utk bulan posa...
posa kan 10hb...mmg tak lama dah..
raya tahun confirm meriah sbb raya pertama di rumah ma aku...
hahaha

klah..
ni kejadian hari kelmarin...
kakak suri ni kalau tido mlm2 mmg asyik batuk jer..
so pagi tu g klinik..nak cek paru2...
so far paru2 dia ok..
myb mlm2 sejuk...
musim kot skrang..siang panas..mlm sejuk..


dah besar dah kan anak dara aku no 1 ni...
skrang berat dah 23kg...
umur 5 thn...
leh tahan berat kan..iyerlah mak pak jenis beso..
anak pun of course lah beso...
skrang ni dok sibuk mengeja...
mengeja pun baru dua suku kata..
ala cth mcm...'mama' 'papa' 'mata' 'buku' kuku'
yang simple2 jer..


peel nyer stil suka mengusik org..
suka berkawan ngan orang..
tp ngan aku mmg dia tak pakai saman...
kalau aku marah dia..selamba je cakap...'mama jahat'
naik jugak darah aku bila dia cakap gitu..
tp apakan daya budak 5 thn kan..

p/s: mama berdoa kakak akan menjadi anak yang baik..sememangnya kakak mmg anak dan kakak yang baik..i luv u...
kakak suri demam hari ni tp pg jugak skolah...

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut