nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 11 Jun 2013

citer2 hari selasa


bos meting luar kl..
yahoooooooooo
hahaha..

sebenarnya takde citer gak..
ada citer..tp malas nak citer lagi..

layan je lah gambar2 ni


geng suka duka aku..
geng gossip
geng gelak ketawa..
geng lawan bos..
geng mengular..
geng soping..
hahaha..byklah


lunch semalam..
tgk pun mcm tak selera kan..
mmg tak selera pun..
aku ratas kacang ngan ayam jer..
nasi tak makan..
huhuhu


baru lepas make up..
make up ala2 jer..
hehehe

p/s: ada geng cakap muka aku mcm mayat hidup g ofis..oklah..i make up hari2 okkkkkkkkkkk

5 ulasan:

NM02 berkata...

dana ke tu beb? mcm lain jek

lieyalatif berkata...

Hehehehe sape sound mcm mayat idup tu...ala ko pki bedak, sapu blusher sikit pun jadik laa emy....

Aku tgk selera je wey lauk ko tu...tp sile tambah sambal belacan sikit heheheh

wahida berkata...

wah diet gitu...tak amek nasik...

ala nok, kita mekap utk suami je kan...

aku kat ofis pun mcm tu, mmg tak mekap langsung...pakai wangian pun hanya utk suami jugak...

:)

Cho Zila berkata...

akakpun kat opis tak bermekap.. teringin gak nak comel2 cam orang lain tapi entahler persekitarannyer pun gitu jadi buat tak retijerler...

BUNDA a.k.a KN berkata...

assalamualaikum,

bunda datang nak meriahkan anak2 kat sini..

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut