visitor 2011

Khamis, 27 Jun 2013

dasar pemalas


iyer-iyer aku memang pemalas skit orangnya..
hehehe
tiba2 kutuk diri sendiri kan..
ala..apa salahnyer mngakui kekurangan diri kter kan...

ermm...
apa yang aku malas???
aloh lah..aku malas nak update blog lah...
bukan pe..aku rasa macam dah kekurangan idea..
nak kata pergi melancong..dah lama tak melancong..
nak kata pergi makan kat luar..aku dah jarang makan kat luar..
lebih2 ada si budak comel si darin tu..
lagilah aku malas nak makan luar..
baik aku masak je...lagi jimat...(giler kedekut)

hehehe
bukan kedekut ...tapi memang betul2 berjimat...
terasa bahang kekekangan kewangan...
hehehe..tak de hutang...tapi expenses ktorang yang naik..
hutang kete jer..yang lain takdok lagi...
rumah pun belum berhutang ni..hehehe

ermm...
apalah korang baca blog aku ...pahtu baca tulisang aku yang merepek2 ni kan...
eh korang dah cuci2 mata ke tgk baju2 yang aku jual tu..
semua stok memang sedia ada..
kan dah gaji kan..boleh lah beli...
beli online kan..jimat masa korang..
biar aku jer yang susah..korang relak2..dah sampai barang..
muahhhaaaaa

klah..merepek2...eh bab beli tu betul2 tau..
byeeeeeeeeeeeee

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut