nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Sabtu, 27 April 2013

teman kakak bergumbira


ini citer weken lepas lagi...
kat jj au lagi...
sini relaks skit...orang pun tak ramai...
cam biasa..kalau g mall mana2..
yang paling kuat ketuk/paw adalah kakak suri
mcm2 menda dia mintak...
itupun dia yg bersungguh ajak ktorang dtg jj ni..
rupanya ada makna tersirat dan tersurat...
hehehe


kalau g jj au ni..
memang tak sah kalau tak kena tol kat sini..
kira wajib jugak lah ...
kali ni naik gajah...seronok kakak suri tau..


dpt round2 pun dah happy...
tgk kasut suri..itu benda pertama dipaw nyer...
fuhhhhh


mula2 skali kakak naik kete ni..baru gajah...
mcm dah tak sesuai kakak naik kete ni...
hehee


adik gak yg relaks...
time ni ..steady yer dik...

p/s: tak sabar nak tgk darin besar kakak suri..leh lah start balik cuti2 mesia..hehehe...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hеllo it's me, I am also visiting this web page daily, this web site is genuinely good and the visitors are really sharing fastidious thoughts. car insurance for visitors from australia - car insurance companies in massillon oh

Have a look at my homepage - cheap auto insurance

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut