nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 11 April 2013

otw to alor setar..


salam pagi khamis yer kawan2...
amboi2..mana2 yang beratkins sumer berkebaya yer..
jelos mak..
mak tak dpt nak atkins..sbb cuti2 alor setar last weken..
so mmg ke laut lagi..
hehehe

meh lah tgk aksi2 anak2 dara ku masa perjalanan ke alor setar hari tu
mmg boring...tp mcm2 kami buat..
nyanyi lah gaduh lah..
hahaha..


ikutkan nak pergi tido semalaman jer kat alor setar..
tp pikirkan dah lama tak bawak kakak suri tido hotel..
so up lagi semalaman..
kasi puas..


muka budak happy...


ini lagi lah..
ktrang panggil mek derak kat umah..
asyik tunjuk pintu..ambik kasut..
nk berjalan saja..
kalau bawak berjalan..mmg relak minah ni..


bervapor jer lah yer papa..
muahh..


habis posing dah suri nak tido..
last2 tido gni...
hehehe..
ini rasa nak pakai mpv ni..
biar sumer leh tido baring..ahaks


adik jugak setia tido di car seat nyer...

p/s: darin semakin membuas skrang..hohoho...

1 ulasan:

NM03 berkata...

si qausar langsung dh tk mau dok dlm car seat noks. geram aku

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut