nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 18 April 2013

Mek Derak


anak dara no 2 mama punyer peel..
kerja nak berderak jer..
tau kan apa tu 'derak'
in kelantanesse tu derak..
kl cakap 'kuat berjalan'
heehehe...

kerja budak ni..asyik toleh pintu jer..
pastu ambik kasut..
nak kuar umah..
haloo adik..takkan asyik nak berderak jer keje nyer...


ko tgk..
senyum2 kambing kat aku..
itu aku dah marah tu..
ntah masa bila..aku baru cakap..papa nak balik..
dia dah sibuk g kat pintu..
pastu ambik kasut dia..
bila masa lah mama cakap nak kuar dik oiii


eiiiii..nasib baik anak aku..
aku marah bt2 genyeh2 mata
rasa nak gomol2 jer rasa...


senyum kambing kat aku lagi..
dia ingat aku tgh nyanyi agaknya..
mama tengah marah ni dikk..
cepat bangun..letak kasut!!!!
kotor tgn!!

p/s: mcm2 peel ini budak..peel skrang menangis guna pitching tinggi terus...pengsan mama..

1 ulasan:

lieyalatif berkata...

hahahaahah....pandai amik kasut ...comel jek aku tgk....budak2 gini laa emykan...pandai dah nak jalan2...dayyan pun ayat pertama die yg die sebut tak pelah tak silap aku 'jalan2' la heheeheh

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut