nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Jumaat, 26 April 2013

siakap limau rebus



assalamualaikum...
halo2...
hehehe...
tiba2 senyap je satu hari tanpa entry semalam...
bz skit..sbb pagi masuk ofis lambat...
petang lak ada kelas vokal..
oh lupa...mama skrang join koir jupem..
so skrang kena lah belajar vokal..
ala2 AF tu..
kih kih kih...

klah...kisah lauk dinner semalam...
siakap rebus..
eh naper tak stimkan???
jawapan nyer ialah...lagi senang merebus..
sama jer rasa menstim pun..
hehehe


gara2 geram tgk ikan siakap segar kat JJ au tu..
terus rembat...puan dana pun rembat beli..
tapi puan dana nak bt siakap tiga rasa...
mama lak malas...rebus camni jer ..
siakap limau rebus
kelako lak namanyer..
nama pun mcm dah malas kan...
resipi dia sama jer menstim yer kawan2...


papa den yang tak sabar2 nak makan nasi..
ok tak pa???
papa jawapppp
oklah ...cuma ikan tawar...
hehehe...

p/s: mama tak brapa pandai masak...sory yer...

1 ulasan:

wahida berkata...

berselera aku tgk nok...dah la aku tgh diet nasik neh...adoi la...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut