nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 25 Ogos 2011

tahun ni turn kampung ai pulak


salam sume...
selamat hari raya yer...
maaf zahir dan batin...

sebelum tu nak citer...
aku dah 15 minggu dah...
hehehe..the bad news is..uri doh bawah...
sebab tu agaknya..aku asyik nak kencing memanjang je kot...
uhuhuhu..,
so mmg takleh buat kerja berat (yes yes yes)
hopefully uri naik sebelum deliver...
ai tak mau caesar2 ni...rela normal uuuuu....

alkisahnyer...
tahun ni mmg tak dpt nak tayang (riak bunyi) baju-baju raya...
sebab nyer belum membeli belah...
insyaallah sabtu ni kami nak terjah lah...
terjah midvalley ..leh g JJ situ...
mmg tahun ni baju kurung satu pun takde...
so kalau tak g terjah sabtu ni..mmg tak berbaju raya lah kami...

ok lah..itu jer perkembangan ai...
takde pe nak citer..coz malas giler nak snap picture...
semoga korang selamat sampai di kampung yer..
oh yer lupa nak citer...tahun ni kitorang raya kat kuantan (ya beda bedu)
mmg turn aku..
aku dah bayangkan betapa penuh meja ngan makanan di pagi raya...
ai ni dok mengidam macam2 ngan ma ai...
yummyyyyyyyyyyyyyyyyy...

1 ulasan:

NM02 berkata...

selamat hari raya, maaf zahir batin

maafkan kawe kalu selama perkenalan kite, kamu pernah tersinggung dengan komen2 yang pernah ku suarakan. harap tak simpan dalam hati ye

selamat pulang ke kg. take care sepanjang cuti raye nnt...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut