visitor 2011

Khamis, 4 Ogos 2011

day 4

oklah aku baru jer start posa...
pagi semalam aku buat buku pink (utk adik suri)
lega dah buat..
n si misi kt situ siap puji sbb buat awal buku...
bagus katanya...
tapi yg tak bagus...misi cek perut aku tp tak tau kedudukan baby...
n jugak tak dgr heartbeat baby..adui...
tak lena aku tidur semalam tau...
so next appointment adalah 17 ogos ni..
utk scan...harap2 sume nyer ok..insyaallah..

so utk day 4 posa ni...hehehe..aku baru je startposa...
semalam balik dari ofis..ya allah jem giler nak kuar jupem ni tau...
aku terus je balik umah masak2
hehehe..masak2???actually dua lauk jer..
aku masak lemak cili api ayam n goreng kailam ikan masin
tp kailam tu tetiba tak menjadi sbb aku guna ikan masin biasa jer..(bukan dalam botol ikan tenggiri tu)
so lemak cili api ayam je laku..hehhe

tgh syok tgk pok den berbuka..
tetiba aku terliur...
selalu nyer aku takde rasa terliur nak makan...
yelah mulut aku mual2 lagi..
tp semalam aku bedal nasi ngan ayam tu bertambah2 nasi..
aku pun pelik..hahaha...(konon pelik)

punyer sedap bedal...diselang seli dengan makan tembikai...
kul 11 mlm aku asyik ke toilet jer..
memulas perut..
mcm2 aku pikir..aku pikir yg bby aku dalam perut tu lah...
nasib baik aku sakit memulas sbb nak membuang..
so selamat lah nasi n ayam tadi..

kul 4.30pg aku bgn..
masak nasi..goreng ayam n buat ayam kicap
gerak pok den...
pok den senang je nak handle sahur..
air nescafee...nasi n lauk satu cukup dah...
n lagi sekali aku tertiba jadi terliur n lapar
n aku bedal lah nasi ngan ayam kicap tu lagi..
dua hari sebelum...aku bgn je sahur masak..tp tak makan..
tp tadi...aku bedal sungguh2...
itu terus aku niat posa...
alhamdulillah...
dh nak hampir 2 ptg doh ni..
aku still bertenaga...thanks bby kasi mama posa..
mama jelos tgk papa posa tau...
hehheehe....
itu je lah..

updated suri..suri sekarang sudah kokek tv..mentang2 lah papa dia penat posa ..tidur pun awal...suri leh koker tv sampai 3 pg tgk kartun...nk dkt2 tidur mesti suri datang kan aku...

suri : mama, boleh tak buat kan ee babak..ee nak babak tidur...papa tidur ..sian papa letih...
mama: ok..
suri: terima kasih mama..sayang mama...
mama: (dalam hati)iyelah tu papa ko letih lah sesangat...hehehe..siap emergency leave lagi hari ni...hehehe

p/s: najib takmo bagi duit raya ke?500 pun ok dah...dari takdo...huhuhu..

1 ulasan:

lieyalatif berkata...

alhamdulillah....ko dah okey...harap kuat laa ko dpt puase seterusnye....mmg dugaan betol puase mase baru2 preggy kan...mcm aku laa dulu emy...kantoi 7 hari sebab tak tahan muntah2.....kalo ko tak larat kobuke tau....jgn seksa badan...nanti2 leh ganti jugak....

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut