nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Jumaat, 12 Ogos 2011

lompat tikam n rasa nak tikam2 je orang...


gila dah brapa hari aku tak update blog kan..
kata blogger tegar...caitttt...hangat2 taik ayam rupanya...

aku bukan takmo update..memang takde apa nak cerita...
nak cerita kena lah ada gambo kan..baru best nak bercerita...
so hari ni meh layan citer aku yang siap bergambar...


walaupun diri ku tak posa lagi..
tapi bahang ramadhan tetap ada kat aku...
ini lompat tikam yang aku kirim ngan ofismate aku..
mmg aku suka giler makan lompat tikam ni...
lebih2 yang ni ada pulut (yg warna merah tu)
aku kan hantu pulut...


tajuk pun aku dah kasi hint2 kan..
rasa nak tikam2 je orang..
sebenarnya nak tikam je diri sendiri sbb serabut sgt je hari ni...
tetiba audit 5s nak dtg minggu dpn..
kelam kelibut tukar/buat baru tagging2 5s ni..
aduyai..serabut lah...


serabut2 punyer pasai..ko tgk hp aku ni..
dr pagi tadi dok terbalik gitu..
mmg otak pun tgh terbalik kott...


alkisah tgh syok makan mee goreng mamak (aku suruh kwn aku tapau...hehehe)
tisu lak abis..
solution nyer rembat tisu dr kereta...tiba2 yg esso ni je ada
so duduklah ko kat situ sampai abis n sampai aku ingat nak beli baru...hahaha


ini kaki sembat...baru 3 bulan dah sembat2..
confuse aku...dah perut pun dah naik..
eh..baru 3 bulan ni..mengandung kembar ke apa??
hehehe..berangan tak sudah kan aku ni...
17 ogos ni scan..harap2 sume nyer selamat...

klah ..itu je lah celoteh mak buyung yg tak posa ni...
nnti2 update pasal suri lak yek..
oh ye suri dah 20kg okkkkk..n umur baru 3 thn..
masyaallah..
babaiiiiiiiii

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut