nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 16 Ogos 2011

cik suri dalisa


dah lama kan tak update pasal suri ni..
yelah..mama dia bz dok layan yang dalamperut ni..
itu belum kuar lagi kan...
meh layan


sejak aku berpreggy ni..papa ngan suri berkampung je dpn tv..
korang tgk rambut depan suri..
cantik tak??
aku potong sampai pendek...senang tahan ..nnti raya panjang lah tu..
hahaha


bila perasan aku ambik gambar dia ..terus bt pis kat aku...
budak yg semakin berat n semakin byk mulut...
letih nak melayan..


ini gambar selingan..
nasi kukus aku...wuahhhahahah

p/s: itu je nak citer..takde pe nak citer..esok aku tayang baju2 yg telah disoping 3 kerat utk suri...aku tak soping beriya thn ni coz takde mood...huhuhu (preggy)...


5 ulasan:

NM02 berkata...

sejak kau berbadan dua ni

suri amacam?

byk pe'el tak?

mamasuri berkata...

nmo2: suri gitu je lah..tak banyak peel pun..anak aku ni bahasa melayu dia sangat2 baku..so mmg beradat lah bahasa tu...hehehe

lieyalatif berkata...

kemain telentang anak dare tgk tv yeak....tu le emy aku suke tgk badan suri..semangat...sonok anak suke mkn...anak2 aku suke gak mkn...bertambah2 sampai aku takut tgk tapi badan sekeping gak gitu.....mane ntah pegi lemak2 tu eheheeheheh

mamasuri berkata...

lieya: montok2 jugak lieya..pening nak cari baju raya..test yg saiz 3 thn tak muat perut..test yg 4 thn tak muat buntut...last aku ambik yg 5 thn..ini pun aku kontrol suri makan beb..takmo lah gumuk..tak cantik..kan anak dara ...hehehe

hanez berkata...

salam ziarah ke sini.

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut