visitor 2011

Isnin, 1 Ogos 2011

11 weeks

so far..aku dah 11 weeks dah...
minggu dpn 3 bulan...
huhuh...kadang2 rasa cepat jer..
bila pikir muntah2 belum ilang ..alahai lambat nyer rasa...

hari ni mmg menduga..
iyelah first day posa kan..
seriusly..aku mmg tak posa...
huhuhu

bangun pagi kul 4 gitu2..
masak nasi...n buat ayam goreng kicap utk pok den..
iyelah sian pulak laki ai...
walaupun aku mengoreng sambil berdrama muntah2...
aku tetap konon2 maintain...
tp bila time sahur..aku leh baring jer..
tak tahan bau masakan sendiri..

then lepas dah abis imsak..
aku leh tidur kejap..
aku skrang buat kerja skit...
tp lepas tu mesti nak baring2...
letih cam mengalahkan orang membanting padi...
uhuk2...

dlm 6 lebih gitu..mandi2..dengan drama muntah2..
mmg confirm lah tak posa aku ni...
uhuk2...
pk jugak..kalu aku tahan posa hari ni...
leh lah takyah ganti posa doh..
tapi bila pk aku nak drive g keje n balik keje..
aku surrender...
ini pun kat ofis..telan air masak jer..
ni pun dah lutut terketar2...
uhuk2...

itulah nak citer...
ptg ni myb masak je nasi...
tak sabar nak jenguk bazar ramadhan...

p/s: sory ye kawan2..aku bawak bekal g keje hari ni..uhuk2...

1 ulasan:

lieyalatif berkata...

takpe emy...ko di maafkan...mcm aku mase pregy dayyan ar...kan mase tu bulan puase n aku baru2 preggy...kantoigak 7 hari aku ....tak larat sebab muntah2.....moga ko terus kuat yeak ....

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut