nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 11 Februari 2015

percubaan kakak dengan roller blade


ok meh nak citer...
alkisah ni ntah aku ada citer ke tak...
huhuhu
apapun sory ye kakak...

gni citernyer...
kakak kan masuk darjah satu..
n bila masuk darjah satu mesti lah ada tapisan kelas kan..
lepas 2 minggu orientasi..
aku tgk warna name tag kakak berubah warna..
dulu pink...tp dah jadi hijau
so kakak citer lah..pink tu kelas 1k ...hijau tu kelas 1H
aku pun mengiyerkan je lah..
tak ambik port...
but aku tertanya kat kawan aku...
wife dia cikgu sekolah kakak..
dia cakap 1h tu kelas akhir..
hahaha..
bermula lah episod kakak kerna marah ngan aku...
actually tak marah..
cuma kakak ni tak fokus ...dah darjah 1 pun tak reti membaca...
bila dok kelas akhir..sedaplah aku bercakap kat dia..
buat ni lah itu yg dok kelas akhir..
salah skit je aku kaitkan kelas akhir..
hahaha...
tp sebenarnya aku silap info..
selang 4 hari kawan aku tu bagitau...
1h tu kelas pertama..
hehehe...
so mama lah bersalah...
tapi...ada tapi...
jgn dok syok sgt dok kelas pertama ye kakak..
lagi berat cabaran kakak sebenarnya...
hehehe
tapi..ada tapi...
kakak ni kalau dah menang kat dia mesti nak hadiah..
so ni lah hadiah dr papa
roller blade...


kakak yang request nak roller blade..
weken nnti kter g taman tasik...
round2 situ...


semangat kakak suri ngan roller blade tu...


tukang support kakak suri main roller blade of course pakngah dia..
sbb masa kecik2...dia lah yg teror main roller blade..
aku mmg jangan harap lah nak main benda2 yg rumit..
baik berlari je....hehehe

p/s: pic atas tu pic terkini adik aku....walau apapun berlaku..kami tetap support pakngah....lap2 u...

1 ulasan:

norhidana miswan berkata...

hehehehe mmg ptt pun suri dpt hadiah tu, sbb mmg mama yg silap info heheheh

moga zeck kuat n cpt sihat

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut