nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Jumaat, 27 Februari 2015

karenah adik...n kakak yg sangat rajin


morning uolls..
ai is boring..
keje ada..tapi kena setel slow2..
so mula lah mengarut kan..
hehehe
boring pulak dgn diet atkins..
sbb takleh makan nasi kan..
so ai nak try diet kalori lak..
hahhaa

apapun..sementara nak tunggu ai is kurus..
so layan gambar anak2 ye..


ini gambar sensor tau..
hahaa..tapi nak tunjuk gambar si adik main kasut roda ni..
budak ni mmg leh jalan sendiri dlm rumah..
n jatuh pun sendiri..hahaha
tak suka mama papa tlg pegang..
so adik is pass main kasut roda...
kte g taman tasik main yer..


kan dah cakap...
suka main sendiri...
ada topi dah..tapi guard lutut ngan tangan tak pakai
apatah lagi baju ngan seluar...
hahaha
adik panas mama tau


kakak pun sama dah leh main sendiri roller blade...
selalu main kat lobi kuarters je
kakak pass adik pass...
weken g taman tasik yer...
eh gambar kakak sedang mop lantai...
kakak mmg rajin...mtk tlg mmg akan selalu tlg..
tp ber upah okkk
rm 1 setiap keje bt...

p/s: kakak g sekolah kebangsaan rm3 ptg rm2...kakak cakap tak cukup itu yg dia nak bt keje umah leh tambah duit beli jajan...eh kecik2 dah pandai bt freelance mcm papa yer...takpe2..asalkan masyukkkkkkkkk
hahahha


1 ulasan:

norhidana miswan berkata...

geramnyer nengok perut bolat tuh ngn kasut roda nyer...

bgs lah kakak suri,pandai cari uwang sendiri hehehe...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut