nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 10 Februari 2015

my Darin aka Adik


morning ye kawan2..
hari dpt pinjam kabel usb dana...
so mari letak gambar byk2...
hahaha...

meh lah citer skit pasal darin ni ye


budak yang paling senang urus masa baby...
mmg jarang menangis...
suara pun susah nak dgr..
ni gambar masa kami di hospital kuala lumpur
darin ada ujian audio..
kan aku ada citer..gegendang telinga darin ada koyak skit..
skit je..no worry..


as usually if kt hkl..
mmg lama lah skit..
but oklah...takde lah lama
cuma penat lah layan karenah si darin ni..
so result alhamdulillah...
test audio ok je..cuma mild je..
so far takde pe..
next step..
test pertuturan..sbb darin ni dah 3 thn but pertuturan dia tak brapa tepat lagi...


tp semenjak dua menjak ni
budak ni makin besar makin garang..
myb impact aku marah kakak dia...
ngan dia sekali ber attitude mcm aku..
tetiba garang..
tp takpe...walaupun garang kasar..hati tetap feminie..
walaupun hati minat ultramen...tp barbie and little pony tak pernah dilupakan...
hehehe


dah lupa kat mana...
kami ber wefie...
hehehe


lagi beberapa hari genap lah adik 3 tahun...
mama doakan adik sehat cergas sentiasa...
alhamdulillah..
walaupun tutur tak sempurna..
tp dah dapat hafal doa makan..
tq taska permata JUPEM..
kagum tgk adik belum 3 thn dah pandai baca doa...

p/s: kakak selalu puji adik cantik and comel..kakak pun cantik n comel juga..dua2 anak mama mestilah cantik n comel mcm mama kan..hehehe


1 ulasan:

norhidana miswan berkata...

hhehehe kak long kawasan kn kt taska jupem tuh... darin dh pandai baca doa, aiyan tak reti lg baca doa, ckp pun tak berapa jelas mi oi...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut