nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Jumaat, 13 Februari 2015

kulit muka vs jaga body


aku ni selalu pk pasal tang muka..
selama 4 bulan aku pakai tabita..
mmg rasa marvelous lah muka..
tp kerak2 hitam kat muka tak hilang lah pulak...
huhuhu
bila aku mohon lagi subsidi ngan pokden utk beli tabita..
pokden cakap...jaga muka saja tak cukup
body pun kena jaga..
gurlppp

ok mintak subsidi baru...
pa...mohon subsidi g slimworld/london weight management boleh?
hehehe

p/s : sian laki aku ..kempunan nak tgk aku kurus...huhuhu

2 ulasan:

lieyalatif berkata...

oo ko pakai tabita ke emi...aku dulu sempat gak pakai due set...pastu tak pakai dah ...eh kkm haramkan tau tabita nie.... aku pakai hada labo je...tak le bagus mcm tabita tapi at least takde chemical yg bahaye....

wahida berkata...

eh, bukan ko buat atkin sekali dgn si dana tu ke?

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut