nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 24 Mac 2014

Weken kami


morning kawan2..
fuhhh...
pagi yang best giler..
sbb hari ni tak jem..
rasa tenang jiwa dan raga bila drive..
hehee

xpe lah korang nak bercuti balik kg ke?jalan2 ke..
tak kisah..sila cuti lama2 yek..
sbb kami yg keroje ni pun best..
sbb aman damai g keje tak jem..
ahaks..

klah ..
layan citer weken kami je yek..


cam biasa..dok umah je lah..
sbb sabtu tu pokden keje...
pokden pepagi dah bawak anak2 dara g breakfast kedai mamak..
akulah mmg tak sedap badan skrang..
so dok senyap2 je..


suka tgk dua beradik ni main..
bergalok2...
mcm isi ngan kuku..
tp bila bergaduh..mcm anjing ngan kucing..
sabar je lah 
tahan telinga jer lah...


si kakak yang stil berbotol susu..
dah 6 thn tp susu botol harusssssss
hehehe


kuar g makan luar je smlm..
sbb smlm turn SD takde air..
so ngan aku tak sedap badan..mmg makan luar je lah..
itu pun budget2..sbb dah hujung2 bulan kan..
hehehe...
itu kat tangan darin tu..
budak2 ni kalau kuar mesti nak beli mainan..
darin punyer tu rm2.90 je..
tp yang kakak lak mahal..
rm18.90..
aku bgtau kakak suri budget bawah rm10 je..
ni dah terlebih ni..huhuhu


tiap2 ptg weken..ini mmg rutin kakak suri
belajar berenang ler..
selalu2 aku follow kan..
tp kali ni tak ler..sbb badan tak sehat..
aku ngn darin dok umah layan biji mata...
darin pun best..aku tido dia pun tido...
itu kakak suri tgh latihan bernafas dlm air ler tu...
skrang dh pandai tahan nafas lama2 dlm air tu...
aku jugak yg tak pandai..hahaha

klah...nak wat keje jap..walaupun badan tak sehat...
ala g keje kt ofis je pun ..bukan g banting kat sawah pun..

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut