nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 3 Mac 2014

Reunion geng pokden


ok ..ni reunion geng pokden..
takde kena mengena sgtlah ngan aku...
tp aku sibuk jugaklah nak g...
sbb kenal dorang ni...

so perjumpaan kat fistake...
betul ke tak namanya...
kedai ni kat au3 nun...
tp ramai giler orang makan sini...
bersilih ganti orang kat meja sebelah2 kami..
kami je kekal situ..rugi skit dorang..hehehe


masa ni aku sibuk dok minum fresh oren dia..
sedap ok...sejuk giler..myb sbb cuaca panas..
orang ambik gambar..ada aku peduli..hahaha


aku perasan kalau aku tgh makan..
orang sebelah pokpek2...
aku akan menikmati makanan aku dgn mendengar citer dorang..
best2..hehhe


see2...ada aku kisah..hehehe...
dpn aku preggy..tepi aku preggy..
balik pokden tanyer..awak taknak preggy ke??
aduyaiii


kenapa aku cakap aku makan heaven..
sbb si tecik aku ni syok tido..
mmg heaven lah makan..hahaha

1 ulasan:

lizz berkata...

Makan 2 gini memang la sedap...
kusyuk sungguh menikmati fresh oren yek...
siap gelas besor tuh...telan ailio saya nengok tau...
waa tak lama lagi pregnannt la tuh hehe...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut