nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 23 September 2015

Cuti sekolah anak2


buat pertama kali nyer..
aku lepas kan dua beradik tu balik kampung..
ma abah aku ler happy..
bila aku setuju leh ambik cucu2 nyer..
laju je ma abah aku dtg dr kuantan nak ambik cucu2 nyer..
huhuhu

walau hati berbelah hati..
tapi aku bg jelah..
ngn ma abah aku je pun...

kakak mmg excited nak g..
tp adik mcm takmo g...
tp bila nenek dia nak balik ...
adik dok pegang tangan nenek dah..
takmo lepas..
salam mama pun tak ikhlas ye ko dik..
takpelah..mama redha..
uhuk2..


budak2 ni mmg happy dok kampung..
sbb memang dilayan mcm queen lah..
itu tengah tgk kartun lah tu..


si adik ni..
baru 3 thn tp lagaknyer mcm dah 5 thn..
doh beso dah anak aku..uhuk2..


pakngah pun satu..
asyik antor gambar anak2 aku tido je..
so ini je lah aku leh tepek...


ok ...
ini mama yg baru dpt instant shawl dr radiusite..
eh sedaplak pakai..

klah..
ptg ni nak cabut blk kuantan..
nk jmp anak2 ..
 selamat hari raya aidiladha yer kawan2..
makan daging tu berpada2 lah ye..
hehehe

p/s: misi wat balik tong ikan...standby fresh ikan n fresh daging..hahaha

2 ulasan:

norhidana miswan berkata...

huhu ko konon2 sedih tp suke dpt berdua2an ngn den kan... phuiii hehehhe

Alin Marlini berkata...

duduk umah nenek memang paling best...teringat zamn kecik2...suka balik umah nenek sb dpt makan sedap2...hehehe

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut