visitor 2011

Selasa, 15 September 2015

Air untuk diminum - coway


ini bukan entry sponser ye..
tapi lebih kepada promote je..
ada bezakan...hahaha

oklah..
meh nak citer skit lah
dulu2 kami guna bio aura untuk air bersih kami ni..
since bio aura ni dah tak berfungsi sepenuhnya..
kami pun buang lah benda alah tu..
sbb rasa kotor je...
bila minum pun rasa x sedap
so setelah pindah ke kuarters..
air paip kuarters ni macam rasa pelik je nak minum

pk punyer pk..
dan2 lak dipromote oleh along (jiran lama ai)
terus termakan promote itu..hehhe
ktorang dah lama survey coway ni..
kebetulan along pun ada bt jual coway ni
so senang lah..

eh2 ...no no..
tak beli..beli mahal..
kami ambik sewa beli je...
bayar bulan2...
mcm aku nye ni model villaem...
kira model latest gak lah..

aku suka tgk suri ..
happy dia..
suri ni anto minum air sejuk
selalu2 dia bising lah kalau aku lupa letak air sejuk dia dalam peti
skrang no no ...
no bebel2 dah..
ko nak minum sila ambik sendiri..
sbb villaem ni ada 4 jenis suhu air
ko nak sejuk ada..air suhu bilik ada...suhu panas mestilah..suhu suam pun ada
so ada 4 jenis suhu lah
nak wat susu darin pun senang...
just guna air suhu suam campur ngn air suhu bilik...
mmg suam2 manja ler susu anak aku tu
darin lah jenis tak suka susu sejuk...

eh bukan senang pada anak2..
bapaknye pun senang...
tgh2 malam tgh bt keje freelance..
tak perlu dah nak masak air sendiri (malam aku tido)
just nak minum terus tadah air panas...pastu tuang lak segala kopi ke teh ke..
senang kan...

oklah..alang2 dah nak promote..
aku promote sekali empunya ejen coway ni
nama penuh (aku tak tau) aku panggil along je..hehehe

along - 019-2848545

if berminat korang call lah sendiri


2 ulasan:

lieyalatif berkata...

aku dah bertahun pakai coway ni...mmg bagus laaa... senang...lagi2 but susu anak...takde dah nak simpan2 air dlm peti ais ke termos ke....kat opis pun pakai coway gak....senang kerja...

norhidana berkata...

amboih pesanan penaja nmpak....

i punya versi lama huhuhu tp tkpe jnji senang tak pyh msk2 air bagai ke apa akn

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut