nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Jumaat, 4 September 2015

Basikal untuk suri dan darin


dah lupa hari apa ntah...
pokden dah tak tahan 
tak tahan tgk anak2 dah beriya2 nak suruh beli basikal
hahaha

budak2 ni lak pandai memujuk pokden
pokden lah jenis cair..
hehehe

so dptlah sorang satu basikal...
mmg happy lah dua beradik ni...


basikal ni kami beli di sg. buloh...
dua buah basikal ni total nyer rm470.00
pitam ai tgk pokden byr..
takpelah utk anak2 kan pa..


tapi main dlm umah lah dulu yer..
ada masa main kat lobi kuarters..
nak bwk g taman pun takleh..
tak muat kete...
huhuhu


hari kejadian bawak balik basikal..
muat basikal adik je kat bonet kete..
basikal kakak dok kat seat belakang..
tp nampak kan..kakak happy dpt basikal...
kakak adik happy...mama papa pun senang hati...

so kakak ...
ini hadiah sbb kakak rajin baca buku..
esok ada hadiah lagi..
hadiah dpt periksa elok tgh tahun hari tu...
walaupun tak dpt no 1..
tp mama papa nampak kesungguhan dan usaha kakak tu..
so usaha lagi utk exam akhir tahun ni ...

p/s: bila pk balik...bagus tak bagus ..cerdik ke tak cerdik..itu no 2...no 1...kesungguhan anak dalam usaha nak berjaya tu lagi penting ...
p/s: dana..ai dah byr 1 hutang citer..lagi 1 hutang citer belum setel...hahaha

1 ulasan:

norhidana miswan berkata...

mmg nampak kehepian dia wajah dua badik... itu yg sgt priceless kan....

heheheh macih kerana membyr utang cite tuh... sile cpt abiskan sbb nnti cite cuti2 nun kt selatan lak

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut