nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 28 Oktober 2015

kembali menaip


ampun ye kawan2...
ai di saat ni sangat2 pemalas...
pemalas sbb wayar usb takde yg leh sumbat pc utk diupload gambar...
kedua...ai baru lepas abis pertandingan koir kik
ketiga...ai pregnant uollls...
hehehe

dah byk kali beli wayar usb..
sume takleh nak transfer data..
bencilah...
so itu aku malas nak berblog..
rajin berinstagram je...

eh bawah ni gambar2 koir aku yg dua ketul...
walaupun kami kalah teruk..
tp kami bangga sbb kami dah usaha sehabis baik ye...
jgn nak kecam kami..
uolls tak tahu betapa susah nyer kami berlatih..
huhuhu


ini geng kepala giler2
ini je geng yg berjaya menahan diri dr kata2 orang yg dok mengecam kami...
kami tetap bersatu..
oh yeahhhhhhhhhhhhh
hahhaa



ini lak otai koir..
dah lama dia berkoir...
so byk lah aku belajar dr dia..
dr aku bersuara alto..kini aku dah kearah soprano...
ayoooo

so...pasal pregnancy aku??/
takde benda yang best nak di tayang lagi...
setakat ni aku baru menerima alahan selama seminggu..
xleh nak makan2..mual2..
tp hari ni pelik skit..sume leh telan..
harap2 dunia alahan aku dah berakhir...
hehehe

klah...ni je nak update..rajin2 ai update lagi ye..
bubye...

1 ulasan:

norhidana miswan berkata...

ko kene selalu makeup gaya gini mi... nmpak berseri2 sgt nak

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut