visitor 2011

Khamis, 29 Oktober 2015

corak terancang vs anyaman


salam uolls..
rajin berupdate lak hari ni..
sebenarnya aku stress skit pk pasal kakak suri ni..
dia nak exam seni visual..
aku ngan pokden lak yang pening kepala...

soalan dah lama bagi..
suri nak bt origami
tapi aku bgtau kakak...
jgnlah bt origami...sbb kakak tak biasa bt....

so decide anyaman...
bila aku ajar..mcm susah lak dia nk terima...

mama dia google..jumplah corak terancang ni...  


ni mcm ok senang...
aku suggest yang ni je lah


sbb anyaman ni mcm complicated lak..
huhuhu

so keputusan bt corak terancang..
n gud luck kakak utk hari ni...
bye2

p/s: anak nak exam..mak pak terasa stressnyer...hhuhuhu

1 ulasan:

norhidana berkata...

arini last day kan pekse... suri blh buat nyer... msti lawo dia kan jiwa seni mcm den

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut