nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 23 Disember 2014

persiapan anak sekolah


salam uolss...
lama tak berupdate kan..
tak de kerajinan lah pulak

oklah since tajuk pun pasal sekolah...
mehlah nak ngomel2 skit

eh mahal yek baju skolah budak..
hahaha
dashyat aku ..seriusly tak pernah tau harga baju kurung sekolah...
aku survey ngan kawan2 sume dok cakap beli jenama canggih...
aku mula2 nak beli kat pakaian hari2 je..
sbb dkt ngan umah aku...
tapi sume cakap ..kain nipis lah..tak tahan lama..
so takpelah...aku beli je jenama canggih
tp dua pasang je..hahaha

beli dua pasang pun aku ke laut gak..
mana nak oter baju..
nasib tebal muka g kedai jahit mintak oter..
hehehe
nasib terima...huhuhu

aku ni xde nak pk sgt pasal suri nak sekolah...
prepare ala kadar je...
kasut pun pakai yg lama..
beg skolah pun sama...hehee
aku kan tgh havoc nak pindah umah
so kasi setel umah baru pk baju suri..
asalkan ada baju utk orientas cukuplah..hehehe
klah babai

2 ulasan:

norhidana miswan berkata...

masa aiyan sekolah lg 3thn camne lah agaknyer harga kan...

Lynn Hamzah berkata...

satu set baju sekolah kalau brand canggih memang rm50++...tp kain canggih tebal...berbaloi beli...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut