nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 10 Disember 2014

kami di aqua klcc


so hari ni mari menepek gambar2 di aqua klcc ye...
dasar pemalas..hhahaa
eh ni skit je..ada lagi...
tp ni je lah untuk tontonan umum..
hehee


33 bulat kan...
sehat bebenor tiga beranak ni...


sanggup duduk situ tunggu ikan bapak beso lalu...
eh adik naper pandang lain???
adik sebenarnya penakut ...
takut sgt sedang kan ikan dlm kaca tu...


kejakunan mama n adik terserlah...
hahaha..
woi cantiklah..
mehlah dtg sendiri sini...


papa sibuk ambik gambar kite...
mama sibuk ambik gambar papa...
hehehe


masa ni aku tgh cakap kat pokden..
pa ikan lalu ..standby ambik gambar...
hehehe...
tak sempat posing dah capture..
benci


masa ni aku dah penat..hahaha
giler penat sokmo
so kakak melayan papa bergambar...
kakak tgk obor2 tu..
unik katanya


muka penat malas melayan ambik gambar..
hahaha

oklah tu je utk hari ini...
hari ni mcm kurang mood..
huhuhu

2 ulasan:

norhidana miswan berkata...

mama nmpak selim di dlm aquarium itu...

Lynn Hamzah berkata...

aquaria memang best...bila dapat tengok penyu tu rasa mcm seronok sangat...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut