visitor 2011

Khamis, 4 Disember 2014

hari khamis pakai ler baju batik


assalamualaikum kawan2...
selamat petang yer kawan2...
ermm...
nak menaip..tp tak tau nak taip apa...
hehehe
so layan lah gambo aku hari ni yer


pagi ni kena menyanyi koir sempena konvesyen kik JUPEM
so menggagau jugak mencari baju kurung batik..
sebabnyer aku malas nk iron batik ni
so jarang lah pakai
ni kena lah pakai sebab hari khamis tema kan batik...


ini lah geng koir jupem..
yes kami ni bercampur2 jawatan..
yang penting kami bila jumpa kami jadi 'gila'
setiap saat ada gelak ketawa..
setiap saat ada je gossip
setiap saat ada je bebel...
hehee
cer spot aku yg mana satu..
nampak kurus kan aku...hahaha


aksi giler kami...
dah tukang ambik gambar cakap muka gelap tak nampak
aku donggak lah muka..
kan nampak dah ..hahaha

p/s: misi mengemas barang nak pindah..ayoooooooooooooooooo

2 ulasan:

lieyalatif berkata...

bagus ko emy..aktif berkoir....

aku pun skrang dah jrang gile pakai batik kes mls nak menggosok gak ler....penat laa gosok batik!

norhidana berkata...

heheheh pasni ko jgn gatal2 kata takmo join koir, aku seronok tgk ko hepy lyn koir gini hehehe... sbb aku minat tgk tp tak minat nk join...

apa lg, jgn lupe amik kotak kt bilik aku

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut