nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 3 Disember 2014

masterchef JuPem - Hot mama menang....


Assalamualaikum...
morning sumer...
ermm...
byk betul benda nak buat bulan ni..
pening kepala pulak..mcm tak cukup masa pun ada...
berderet bulan ni...
dengan nak pindah umah..
dengan appointment check up darin
orientasi sekolah agama
orientasi sekolah kebangsaan..
nak bercuti blk kampung pun mcm tak sempat...
huhuhu

apa2 pun kiter relak..
n update blog dulu..
jap g nak g syabas n tnb...buat acct..
huuhu

oklah ni citer minggu lepas...
member2 aku ni join Masterchef Jupem anjuran puspanita..
aku tak join ler..sbb mmg orang pun tak ajak kan 
n mmg tak reti masak pun
so aku support je lah..n ambik gambar...


satu group ada 3 orang...
menu lak ada 3...asam pedas, kerabu telur masin dan bubur sum sum
senang kan..
tp sumer menggigil2 memasak..
aku lak menggigil2 telan air liur tgk lauk dorang...
ini puan dana...masak asam pedas cinta berahi
berahi sgt2 kan...


ini ler ketua Hot mama
masak kerabu telur masin..
mmg semerbak bau kerabu ni
sume orang puji...
nama kerabu ni 
kerabu telur masin kasih tercipta


ini paling cool antara 3 orang masak..
orang lain masak gigil2
dia relak je...
sambil2 kucar2 bubur..sambil2 tu tgk orang..
hahha
ini lak bubur sum sum rindu bertamu
nama takmo kalah kan sumer..
hehehe


ini presentation selepas memasak...


seisi testing...
muka kulat2 je sumer..
aku lak telan air liur je keje...


tp mmg luck lah..
dapat no 1 pulak tu...
tahniah geng...
aku bangga ngan korang
jumaat ni sila masak utk pot luck
aku nak makan sumer makanan juara tu..
hehehe

p/s: pasal pindah nnti aku citer2 kan yer...

2 ulasan:

Lynn Hamzah berkata...

tahniah ler pada Hot Mama...

norhidana miswan berkata...

muahahah.... tq geng... aku ajak ek ko yg takmo... aku sendiri pun di paksa huhu nsb menang nasib kami kot... jumaat nih mintak2 sedap lah ek

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut