visitor 2011

Rabu, 15 Januari 2014

citer citer


assalamualaikum kawan2...
rasa malas nak g keje hari kan..
iyerlah ..semalam cuti..sedap2 golek2 kat umah
hari ni lak keje..mamai2 ok..

klah..
nak citer2 pasal citer minggu lepas..
layan


ori ok bunga ni..
nama bunga?ntah aku tak tau
sbb aku bukan pencinta bunga..
aku ambik snap ni sbb bukti aku g rehearsal utk koir ..
koir sempena amanat dato kp..

masa nyanyi2..aman je..
sbb bau pokok bunga ni harum2 je..
lebih2 dok tgk budak2 teknikal bt keje..
ada sorang officer tu ensom lak..
apa lagi..cuci idung n cuci mata ler..



tp malang nyer tak leh g nyanyi2 tu..
sbb anak dara no 1 demam lak...
kalau pertandingan koir..confirm aku g..
tp setakat amanat..takpe..
kawan2 ramai leh cover2 lagi...
sian budak ni...
budak ni dah start dah dok taska jupem..
tp taska jupem ni berekon lak..
so ini lah natijah nyer sbb budak ni takleh kena ekon sgt...

tp lepas dah baik demam ni..
sume ok..myb baru nak menyesuaikan diri kot...
so far..si darin ni mmg terbaek..
pegang rekod antor g taska tak pernah menangis..
siap babai2 lagi kat aku...
gud job adik...

so hari khamis tu mama ambik time slip jer..
ptg papa jaga..
esok tu jumaat baru mama cuti 1 hari..
sian ok...budak manja2 demam...
lagipun nak kena on antibiotik..
so aku je lah yg leh tahan peel darin ni...
sbb nak makan ubat ni mmg kira berperang lah jugak..
huhuhu


ni lak hari sabtu kot...
pokden dok sibuk nak gunting rambut..
so aku pun meroyan lah jugak nak gunting rambut or cuci rambut..
alih2..pokden n suri je..aku tak bt apa pun..
sbb aku tak suka kedai yg pokden g ni..
dia suruh pekerja indon (iye ke ..sbb rupa cam indon) yg bt..
dia (owner) takde..

pokden dah bebel2 sbb gunting tak kena..
suri lak..ko tengok lah dia gunting rambut depan suri..
dah mcm apa..
takde seni langsung..
nasib aku tak gunting...selamat aku...



gunting rambut dpn suri je pun
mmg aku suruh bt pendek..
tp bt lah berseni skit..
ini tak dah mcm apa aku tgk...
tak selak tepi2 tu..dah mcm apa..
rambut belakang konon2 dia bt bentuk V..
tp tak nampak v. pun..
lantaklah..
lepas ni mmg tak g dah...
cari kedai amoi cun2 lak..
leh pokden cuci mata sekali..
sporting tak ai???
hahaha

p/s: menghitung hari nak ke langkawi je ni minggu dpn...tp weken ni tak de g mana2 lagi ke???dok umah or balik kontan??best2 balik kontan...


Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut