nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 29 Januari 2014

ariana rose


skrang ni kan..
aku tgh dok menggila tgk citer ariana rose...
tepat kul 7 mlm jer..mmg terpacaklah depan tv..
nasib tv ada dua..so takdelah nak berebut ngan anak kan...
hehehe

n mcm minggu lepas aku kan bercuti..
so minggu ni mmg aku tgk cover balik episod ariana rose yang aku terlepas tu..
nasib ada unifi kat rumah..hehehe

tp semalam mmg kelakar...
aku, rasa malas jer..
mmg aku siap2 tapau lauk utk dinner..
so balik takde lah aku tergesa2 kan..
n cam biasa dlm pukul 6 gitu..
baru aku panas kan lauk..
nasi mmg aku masak awal ...
tepat kul 7 terus bagi darin makan nasi...
n terus lah aku layan ariana rose..

khusyuk giler ok tgk ariana rose..
tak pandang dah anak kat tepi..
time iklan baru tgk anak..
ko tau apa anak aku buat...
ini anak no 2..no 1 mmg tak kaco dah...

nah

inilah rupa anak aku tu..
aku ni iyer2 je ingat dia makan nasi..
rupanya dia main dgn nasi...
kecik beso kecik beso aku tgk darin ni..
nasib ko anak aku dikkk

tp iklan lagi satu baru aku mandikan darin ni..
hehehe

p/s: fanatik pulak mama ko ni yer dik...hahaha


1 ulasan:

lieyalatif berkata...

hahaahahah sakit jantung aku tgk emy oiiii...tak memasal nak kene kemas balik...dahle nasi ni melekit2...jenuh nak mengelap lantai hah haahahahaha

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut