visitor 2011

Isnin, 25 Julai 2011

nikah cousin mama di semenyih


giler babas lah skrang..
aku jadi pemalas giler..
sume keje cam berat buntut nak buat...
tekak aku ni memang mual2...
dah 10 minggu ni...lagi 2 minggu harap2 sume nyer ok...
meh layan gambar seciput ..
aku skrang jadi blogger paling pemalas dah skrang...
malas nak snap gambar...
huhuhu


first2 tgk gambar suri...
habis sume kutuk suri gemuk...
huhuhu..sian suri..
takpe lah suri..
ikut mulut orang lah..
janji mama nak anak mama sehat walfiat..
orang pandai cakap je..


inilah sepupu mama ni..
mama panggil angah jer..
yang lelaki okkkk
hari tu..diorang bertunang n nikah jer..
semoga jodoh korang kekal sehingga ke akhir hayat yer ngah...


suri yang pelik jer..
akutak masuk dalam pun tgk orang bertunang n nikah..
cuaca panas giler..bertambah lak badan aku asyik dalam keadaan panas...
so aku lepak luar jer...
kl-semenyih tu...dah ler jauh kan...
budak atas ni tgk confuse..
sbb biji2 kt lantai tu..
suri n papa dia asyik tergelincir jer..
nasib aku pakai croc..tak licin okkkkkkk
heheheh


aku jamin gambar ni suri yang snapkan..
sejak aku malas nak bergambar2 ni..
memang suri yang rajin ambik gambar..
muka papa yang tadah muka utk suri snap gambar..
sebenarnya papa dia layan suri jer tu..
muka dah letih dah sume...


dua2 ni permata hati saya...
nnti tahun depan bertambahlah permata hati saya..
hehehe..insyaallah..


last but not least..hahaha
muka mak buyong...
muka mak buyong pemalas...
siap cakap..rasa nak bukak baju jer..panas giler hari tu..
dah ler ai berbaju kurung..ahaks...

p/s: summary nyer..majlis sume berjalan baik..ramai2 konvo best..sampaikan aku yg dok kl yang asyik makan buah langsat nak sampai semenyih..(sesat lah wei)...hehehe...
malam tu konvoi 3 kete g uptown danau kota...makan kat mali's corner..sedap giler nasi lemak...then lepak uptown jalan2 sampai 1 pagi..giler mak buyung...

3 ulasan:

lieyalatif berkata...

ish sape yg laser ckp camtu emy....biar laa bam2 pun...baru sihat...baru cukup mkn org kate...aku suke budak bam2...geram jek tgk budak montel2 nie......

makyong oiiii....ko ni bb boy kot.....cam aku ar mls makeup....alah aku punye mls make up tak pakai eyeshadow jek koooo...9 bulan laa eyeshadow aku terbiar heheeheheh

mamasuri berkata...

lieya;harap2 masin lah mulut ko tu kalu dapat boy...tapi aku tgk kalendar cina..myb girl...rasa frust skit..tp bukan leh caya sgt..hehehe..apapun aku berserah jer boy or girl...janji selamat...
aku memang lepas beranak suri maals giler nak make up2 doh..so taklehnak cakap gak..hehehe

NM02 berkata...

lesu nampak muker yu... letih ye

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut