nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 20 Julai 2011

ini alahan orang or memang sikap pemalas???

seriusly balik keje..
aku akan rasa feel malasssssssssssss
malas nak masak
malas nak mengemas umah
malas nak cuci pinggan
malas nak basuh kain...
for the timing..sume di atas pok den yang buat...
hehehhe

but semalam..
buat pertama kali tidur dengan lena...
setelah dua bulan aku asyik panas badan jer bila nak tidur...

rasa selesa sungguh..dengan diapit oleh suri yang tidur amat2 buas...
sian pok den..tarik tilam single layan lara...anak bini tidur dalam bilik pak tidur luar layan tv...
sian sungguh..tp nak wat camner sayang bini tgh mengandung kan..i paham ...hehehe

hari ni memang segar bugar lain macam..
rasa dah abis kot time alahan aku...
kan aku ada cakap ...alahan aku dalam bulan pertama hingga tiga jer..
ini baru 2 bulan 3 hari...tp rasa cam segar skit jer..
so malam ni insyaallah..kerja2 di atas mama buat kembali yer pa...

ermm dah lama tak tepek gambar suri kan...
malam ni aku snap banyak2..esok aku tepek yek...
jam pun nak dekat kul 12 ni..
so nak g wat lawatan wajib kat kantin jap...
hehehe...

p/s: balik petang ni nak kemas umah lah..serabut dah aku tgk...huhuhu...

1 ulasan:

zaidah berkata...

alhamdulillah.....dah ok lah tu...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut