nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 19 Julai 2011

breakfast pagi tadi


dah lama tak update blog dengan gambar...
almaklumlah..sibuk dengan morning sickness...
hahaha...

seriusly..preggy kali ni aku kena kencing kotor..
so badan sentiasa panas...
solutionnyer..memang minum air suam je keje ...
makan pulak takdee selera langsung...
nasi tu jgn harap lah nak makan...
leh berlagu nak makan..


semalam masak nasi n goreng ayam je utk pok den...
sian pokden asyik makan lauk gitu je ngan kicap...
sabar ye yg...hehehe
aku lak..sempat suap skit je ke suri..
aku mmg alah betul nak makan nasi...
so pagi ni mmg betul2 kelaparan...
dah telan air liur masa drive g keje tadi..
nak makan mee kari...



nak kata terbaek..
mee kari ni biasa2 jer..
letak bergedel ngn kerang n mee kari separuh..
rm 5.00...nasib baik telan air kosong jer...

p/s: lambat nyer gaji...huhuhu...

3 ulasan:

NM02 berkata...

ye la wei... apsal bulan ni rasa lambat nau gaji. aku pun dah tak berapa nak ada ongkosnya ni

zaidah berkata...

hmmmmsedapnyer.....

Just Call Me Bitt berkata...

perghhh rm5 mahal nya..hehe

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut