visitor 2011

Selasa, 26 Julai 2011

Bam Bam Bam


mostly gambar-gambar ni sume suri yang snapkan...
so korang layan gambar-gambar bam-bam suri ni...


muka budak tembam giler...



lagi muka suri..
tgk gigi tu dah berlubang skit...
kalu suruh suri gosok gigi sendiri memang menangis lah...
bukan gosok tapi makan ubat gigi...
kalu aku yg gosokkan memang aku gosok baek punyer...hahaha


budak suri dengan minie nyer..
tgh sibuk ushar papa suruh beli mickey lak..
ya ampun mahal lah eee..sabar yek..


naik kete mesti bawak minie or baby2 dia yang lain..
sekejap jadi minah kartun kat channel 613
suri memang pandai bercakap ala2 bahasa baku gitu..
tergelak aku kalau dia cakap sorang2..konon2 tgh main dgn kawan2 lah..


see the leg...
byk syok dok dalam kete siap terkangkang2...
sabar je lah...
this year jer suri..next year ada adik jgn harap nak wat gni dah...
hahaha


suri bam bam with mama bam bam...
memang badan aku naik giler...
tapi takpe lah...
kte tgk lepas pantang camner yek aku nnti..
hehehe

p/s: perut baru 10 minggu..tp dah membulat lah...mcm mengandung 5 bulan lak rasa..huhuhu...
dulu preggy suri..5 bulan baru pakai baju ngandung...kali ni tak taulah..lepas raya myb dah start pakai lah kot..

2 ulasan:

lieyalatif berkata...

shahahaahah gambar tekangkang dlm kete tu tak tahan tu...bertuah tol anak dare comel ko ni emy.....aku mcm tak sabar nak tgk reaksi die bile dah ade adik nanti....cmane laa suri jadi kak long ni kan....kuat usik adik ke, sayang adik ke or kaki jeles ngan adik heheeheheh

Kak Amy berkata...

Selamat berpuasa amy singgah di sini dan follow , jemput ke sinar raudah ye..happy blogging.

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut