nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Jumaat, 4 Disember 2015

Nasi kak wok




semalam belek2 hp pokden..
aiyooo...
tgk gambar nasi kak wok pokden snap...
siap update fb..
hehhee

ni gambar nasi kak wok ni adalah nasi origional kak wok..
mmg tgk gambar ni...sambil tertelan2 air liur..
huhuhu

p/s: aku sempat lah kenal arwah kak wok ni...sbb dulu masa aku darjah 1 hingga 4 aku dok di lundang nun...membesar 4 thn dgn beratur nak beli nasi kak wok...dulu nasi kak wok mcm gambar kat atas tu harga 50 sen je...heheh..skrang dah jadi 4.50 kot...apapun...bila makan nasi kak wok...tingat kenangan dok di lundang n bersekolah di sekolah rendah zainab 1 Kota Bharu...
ingat lagi dari darjah 1 sampai 4 dok kelas Hijau je..
orang lain naik kelas turun kelas..aku dok situ je...hehehhe

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut