nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 9 Disember 2015

Mc 2hr +1 hr cuti rehat


Salam uolls
2hr mc plus 2hr dah aku mcm xleh nk bgn dr katil
dh ler alahan mabuk ketum aku ni belum habis
tambah pakej lak demam tonsik
dugaan preggy ni
huhuuu

dh 3 hr xmasuk opis
apalah citer dlm opis aku tu
biasalah
masing2 ada pesen masing2
ada yg suka ckp beso2
ada yang suka ckp halus2
eh..ai rindu ok
hahaha


Ni gambor fresh 
Pokden cuti jugak hr ni
so ptg bwk anak g main badminton kt bawah
bini pokden mmg dok tergolek atas katil lah
heheeh


Eh...kata main badminton
nape mcm dlm midvalley je ni
ahhh...ni mesti pokden  bwk ank rempit g midvalley
mentang2 midvalley sekangkang kera dr rumah
dorang 3 branak ni pun..merempit kut jln kg tu..xsampai 5minit dh smpi
ayooo..kecik2 ajar anak main kt midvalley 
huhuhu


2 ulasan:

norhidana miswan berkata...

den sian kot dua badik tuh duk umah je... bg ko rehat lah dia bwk anak2 jln....
best betul pg midvaley ngn moto je... senyap smpai dh 2 badik kt situ... hepi btl nmpaknya

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Beli preggy ni tak tahan "mabuk alahan" tu kan emy
Akak dulu pun macam tu, melepek jer atas katil..
Kekadang org lain elok jer preggy..
Bahagian masing2 kan..
Moga cepat lah hilang mabuk preggy tu ..

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut