visitor 2011

Khamis, 22 Januari 2015

citer2


apa punyer malas aku ni yek..
yes aku mmg pemalas...hahaha
nak type entry pun malas..
nak transfer gambar pun malas...

klah citer2 yang ringkas2 je lah


starting 2015 aku kembali berkaca mata...
teruk sgt dah..power spek pun dah naik..
so pakai blk spek..
ok..korang tgk tak kulit aku tu..
ini outcome aku pakai tabita selama 4 bulan...
selepas tu rasa mcm tak berbaloi...
tgh riki2 produk lain lak..
huhuhu


ini kesayangan suri ni..
nama apa mmg aku tak tau..
yang aku tau little pony
termasuk ni dah ada 3 ekor..
comel ke tak??
ai rasa tak comel pun...


2015
kakak dah bermula skolah darjah satu..
pagi bersekolah di sk datuk keramat 1..
ptg lak sekolah agama al akram, keramat
setakat hari ni..kakak still lagi aku handle tengahari..
mcm kedekut lak aku nak byr transit sampai rm260...utk setakat sejam..
so better aku uruskan..ala
teman mandi je ..kadang2 tak mandi...tukar kain pakai tudung je...
if aku ada hal..mintak pokden je uruskan..
nasib lrt dekat ngan skolah suri..
selamat aku



alhamdulillah...
adik aku dah semakin ok...
mmg kejutan sangat sampai masuk icu...
tp skrang dah ok..
cuma nyer adik aku ada masalah buah pinggang..
kena dialisis je lah..
tapi abang...asalkan ko leh jalan ..g keje...dah alhamdulillah..
at least ko still ada dpn mata aku..
nnti aku branak ramai2...ko leh main ngan anak2 aku..
hahhaa..
eh jap2..nnti aku cari bini sorang utk ko yek..
suruh bini ko lah branak ramai2...
hehehe

p/s: still menari...hahhaha..dengan badan gemuk ni aku continue minat n jiwa seni aku ni... aktif balik dgn group jupem..insyaallah...misi kurus bersambung kembali...hahhhahan...

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut