nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 22 April 2014

Demam tonsil ku melanda


assalamualaikum kawan2...
morning2..
fuhhhhhhhhhhhhhh

panjang aku mengeluh kan..
sebenarnya aku mengeluh sbb akhirnya tekak aku ok lah skit
walaupun rasa kebas2 lagi..

rabu petang minggu lepas..
aku dah mmg tak sedap badan..
tekak pun sakit nak menelan...
rupanya aku nak kena demam tonsil 


mmg dok dlm gebor ni je lah..
badan panas...tekak sakit..nak menelan ubat pun susah..
makanan tu jgn harap nak telan.
minum milo je boleh...
3 hari aku mcm tu..3 hari tak makan wooo..
ni kalau ikut kan leh kurus..
tapi non ado pun..


setelah 2 hari mc...2 hari weken n 1 hari cuti rehat..
barulah aku rasa lega..
inipun disebabkan on antibiotik..kepala tingtong jer..
tapi takpe..ikutkan nak sambung cuti..
tp sian lak kat kakak suri
minggu dpn dah hari sukan Felda tu..


kakak suri yang sgt2 membantu aku...
korang bayangkan..
aku yg mmg tak larat nak bt apa2..
kakak suri ringan tulang sgt2..
tolong sapu rumah n mop lantai rumah...
ikutkan dia nak bt susu kat adik dia..
tapi aku tak bagi...takut tak cuci lak..
apa2...tq kakak sbb tlg mama yek..
dah beso anak aku rupanya...
huhuhu

p/s: suara aku bunyi lain macam...sorylah kawan2...takleh nak gelak sgt..sbb tekak still sakit2..telinga pun rasa lain mcm..nak kena jmp pakar ni..huhuhu

2 ulasan:

lieyalatif berkata...

mmg siksa kalo tonsil melanda kan....

cepat sehat yeak beb.... bagus kak suri rajin n ringan tulang tolong mama....nanti mama dah sihat mama bagi upah key...sila tuntut ngan mama tau heeheheheeeh

norhidana miswan berkata...

kurus skit dh kwn ku nih.. moga cpt sihat kwn ku yek

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut