visitor 2011

Jumaat, 11 April 2014

Gedik2 di ofis


ni citer 9 April hari tu..
hari rabu...hehehe

majlis perpisahan dato kp ktorang...
so geng pompuan wajib hadir ler..
sbb pengajur nyer pun puspanita..
ai kan puspanita lah sgt...hahaha


ada cabutan bertuah...
tp cam biasa aku mmg tak bertuah pun...
hahah


pakai shawl ni..
budget muslimah lah..
tp senget benget 24jam..
ini geng gedik aku lah selamanya...


ini geng baru...
tp ngam giler...
suka minah ni sbb selalu kena buli je..
hahaha


penyanyi jemputan zur eda...
eh sekali ngan pelancaran laman web puspanita yer..
best dia ni..
very spontan..very entertain..
suara takyahnak pertikai lah..
seingat aku ..aku pernah sepentas dgn zur eda ni..
tp ingat2 lupa..myb di show hari jadi sultan kelantan...
huhuhu..
tp dia tak berubah..aku je berubah..
body maintain...body aku???takyah cakap lah..
kalau suruh menari atas pentas..mmg aku menangis lah dulu..
huhuhu


ini lah dia...

klah...aku mengantuk..tp bukan sbb ot semalam..
tak bt ot pun..insyaallah mlm ni bt ot...hahaha

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut