nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 4 Mac 2013

Tudung sesuai ngan muka mama?


morning2 sumer...
hari ni mcm lemau je nak g keje..
tapi lemau2 pun kena g keje kan...
ini pun minggu ni kena curi2 masa g cucuk darin
sabtu hari tu g klinik utk cucuk darin..
tapi 
masyaallah ...ramai nyer org..
mmg kena g hari biasa lah jawapnyer..

klah meh layan aku mengoyan hari ni..
tp awas..ni picture2 hari bila ntah...
aku cuma nak tau..
korang suka aku bertudung style A or style B???
mana satu yang sesuai ngan aku???


style A
aku rasa gojes je pakai tudung gini..
tapi rasa mcm not me...


style B
style ni kadang2..belum sampai tengahari dah senget benget tudung aku
tp sememang nyer aku minat plain shawl camni
rasa young...hehehe

so kwn2 mana yang sesuai utk aku?
hehee...

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut