nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 18 Mac 2013

Pukul 5.00 pagi


morning Dunia...
bangun pukul 5 pagi tiap2 hari kecuali weken yer..
menyiapkan bubur cik darin kter ni..
cik darin ni walaupun ada 8 batang gigi..
tp still nak menikmati bubur nasi air tangan mama ...

p/s: lauk biasa2 jer...yg penting ada kismis...

6 ulasan:

lieyalatif berkata...

Air tgn mama laaa terbaekkk!!! Hehehhh...

Bagus ko emy..aku suke org yg sanggup masak tuk bawak bekal anak ni...berkat makan air tgn ibu ni kan...

NM03 berkata...

aku masak mlm noks. pepagi buta kalu aku bangun mau rentung nasi anak aku. hahaha

tapi skang ni sejak dia dah muak ngan nasi lembek, mak aku je masakan lauk utk dia.

NM03 berkata...

weh, kau ada no hp aku lagik tak? klu ada msg aku jap, nk tyer pasal aurawhite

lizz berkata...

dia suka sangat bubur air tangan maknyer tu...

Cho Zila berkata...

air tangan ibu tentulah untuk anak nyer.. kecik lagi dah taukan...

Qhaifa Nur berkata...

teringat pula masa ada anak kecil dulu..sebab anta tak taska kena bangun awal...rasa puas hati

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut