nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 7 Mac 2016

ot hari sabtu


amboi sumer..
bila ai dtg keje hari sabtu..
mcm2 komen kat ai je..
mentang2 lah ai tak pernah keje ot hari sabtu..
uhuk2...

uolls tak tau ..
ai ni dah lama kuat keje..
cuma tak pernah di suruh ot
so skrang keje berlambak..
sila ot ye emy...hahahhaa



2 ulasan:

norhidana miswan berkata...

kite yg keje admin mana lah ada sgt keperluan nk ot kan... bila kene ot pastu blh claim masyuk jgk tuh

Diana Rashid berkata...

dulu zaman kerja memang sabtu kena kerja..tapi best kerja sabtu sebab balik awal..jam 1 dah balik..lepas tu bukan balik terus pun..pi tengok wayang, shopping...hehehe...seronok kalau kerja sabtu..

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut