nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 3 November 2015

tunang sudah adik aku


ini citer bulan lepas...
adik aku aka Zeck...
adik aku no 2...
selamat dah bertunang 
thn dpn kawen..lega mak..
hahaha


 malas nak bebel...
sbb byk keje..
korang layan gambar je ye..
bakal adik ipar aku ni misi ...


suri cakap kat aku...
thn dpn pakngah makngah kawen...suri nak pakai baju mcm makngah tunang..
ada crown sekali..
aku nak pitam jap...
huhuhu


insyaallah..
bln 2 ni kawen..
lagi cepat lagi bagus..
sbb next..aku lak nak beranak..
hahaha
sorry iza..akak beranak dulu ye..


rombongan cucu cicit moksom ke temai, pekan
best makan ...lauk patin uolls..
nasib ai ada alah2...but mkn jugak lak patin tu..


ni lak rombongan anak cucu cicit wan sharif...


baju aku tu baju baru siap..
tp malangnye ai dah pregnant..
so ketat dah di dada n di perut..
huhuhu

p/s: insyaallah nk tempah baju ala pengantin utk suri n darin...saja suka suki...
hahahah

3 ulasan:

norhidana miswan berkata...

moga di permudahkan semuanya sampai bln 2 nnti....

Fieda Zan berkata...

oit noly..dah brapa bulan?bila due?

lieyalatif berkata...

laaaaaaaaaaaa ko peknen ke emy...tak tau citer pun...hope boy plak kali ni tau...amin...

alhamdulillah...bertambah lagi ahli keluarga.... syok le ade mak ngah baru pasni heheeheheh

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut