nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 19 November 2015

stress dengan alahan


mcm biasa..
aku mmg ke laut skit kalau bab tajuk entry..
tp nak citer gak kenapa aku stress..

aku stress sbb aku alahan ..
tp jgn ko ingat aku sengaja nak wat alahan ye..
aku paling menyampah orang perli aku time aku alahan..
mcm lah aku ni sengaja nak kena alahan..

orang kena alahan ni...penat gak..
mana nak tahan mual mulut..
mana nak tahan bau2 
dgn badan letih nye...
itu pun org ada mulut takde insuran cakap aku sengaja ...

xpe..aku abaikan je mulut orang..

klah..


goreng kopok mkn ngan anak2 n suami lagi sedap..
aku akui sejak alahan..aku takleh nak masak..xleh nak bau dapur..
mcm2 lah...
bila masuk maghrib je aku dah ting tong..
tp bkn aku bt2 k...
mmg dah rasa mcm tu..
x reti nak explain
aku doakan ..cepat2 lah abis alahan aku ni..
supaya aku leh tutup mulut orang2 ni
huhuhu


ni keje anak dara kat umah
dah tau mama nyer penat..
masing2 bt hal..
hehehe


ntah application mana dorang download..
aku redha je lah..
janji anak2 aku paham mama dia tgh ting tong...

huhuhuhu

p/s: hari2 nk makan nasi lemak ayam kat tepi pangsapuri murni ...huhuhuhu
gigih hari2 aku beli sendiri..takde nak suruh orang pun
sekian terima kasih

1 ulasan:

wahida berkata...

ko preggy ye nok? ya ampunnnn...aku ketinggalan ketapi la ni...
ampun nok...
berapa bulan dah ni?

anyway, tahniah ye..jaga diri bebaik...
toksah layan cakap org la...biaq la depa tu...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut