nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 7 April 2015

masak dinner awal




ni gambar insta aku ..
ciluk jap masuk blog..

sbb rasa malas sgt nak masak dinner lepas balik keje..
aku tukar waktu masak dinner...
aku masak pagi2...hahaha
takde pagi pun ....5.30 pg je..
tp..ada tapi ye..
if masak berkuah...atau bergoreng...aku siap2 masak kul 10 mlm sebelumnyer..

aku bukan apa..
penat benor ptg2 balik keje..
rushing nak sapu2..rushing nak masak2...rushing nk layan bebudak
so lagi better bt camni
ptg smlm balik rasa relaks aman damai..
mengajar tuisyen utk suri pun lebih bermotivasi (kalau tak rasa nak marah je suri)
hehehe

tp ada orang tu ambik advantage
mentang2 lauk nasi siap bagai..
boleh lak orang tu balik lunch makan kat umah..
seronok ye...umah dekat...
ai is jeles..so hari ni bawak bekal g keje gak..
ai pun nak jimat gakkkkkkkkkkkkkk

2 ulasan:

norhidana miswan berkata...

rajin kwn ku... aku jgk tak terbuat2 lg bwk bekal ke opis utk lunch

lieyalatif berkata...

byk kebaikan masak kat umah ni kan emy...leh bawak bekal...laki pun rajin jek balik tgh ari makan kat umah kakaakakak

aku pun maska pagi sebab budak2 bawak bekal..balik tu tambah lagi satu lauk je yg senang2....

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut