nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 19 November 2014

again selfie dan makan nasi ayam penyet...sedap

 
 
morning yer kawan2...
walaupun dah kul 10...tapi rasa lambat je masa bergerak..
huhuhu...
ok..aku tgh badmood..huhuhu
 
badmood hari ni..semalam tak ok..
semalam ntah angin apa..
kwn staff ofis ajak g beli nasi ayam penyet...
apa lagi..terus naik kete follow lah...
dekat je tempat tu..
kt kampong baru je..
ko tgk aku selfie gambar tu...
tetiba Nampak lawa...
 
 
kwn aku tgh g park kete jauh...
aku berselfie..
aku bkn berselfie ngan kete putih...
tp klcc nun gagah perkasa tu..
tiba2 Nampak cantik...
ini belum lagi malam kan...
 
 
dari jauh je klcc...
padahal dekat je ngan ofis kalau naik train lah..
hehhee
 
eh lupa citer..kotrang tapau je nasi ayam penyet tu
kedai tu takde nama...tp bersebelah kedai makan minang...
sedap nasi ayam penyet tu...
simple...nasi , sup , ayam penyet, sambal , ulam...
rm7.00
if ambik nasi  pecar leler...(ntah betul ke tak eja)  rm 5.00 je..
utk pecar leler..ada ikan keli atau ikan kembung..
n jgn lupa...kedodong asam boi...
mmg terbaek..pekat likat giler...rm3.00
heheh...
 
laju je type harga makanan kan..
hahaha..padahal berkira nak makan tengahari..
rasa mahal lak makan sampai rm10.00...
tp takpe..sekali sekala takpe..
hahhaa
 

2 ulasan:

norhidana miswan berkata...

n3 kite sama arini heheheh,... selfie ngn klcc...

pecal lele lah... lele tuh ikan keli, heheh asal boleh je tau...
jgn badmood2 kwn ku, tgri kite mkn jimat2 hehehe,

Lynn Hamzah berkata...

assalamualaikum
salam perkenalan...terus follow sini...nasi ayam penyet nie kegemaran kita juga...best...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut