visitor 2011

Khamis, 2 Oktober 2014

kami menang tempat kedua...jadilah


syukur alhamdulillah..
dengan kerjasama n gaduh2 kami sekumpulan...
dapat lah kami no 2...
sebenarnya...kami takde target pun nak dpt no dlm pertandingan kali ni..
ini kerana kami hanya berlatih tak sampai sebulan pun ni...
dengan byk masalah terutama budget...
tp alhamdulillah..dapat jugak ktorang harung sumer...

so next event...pertandingan simfoni seni pada 27 oktober ni
so abis je koir terus kami prepare utk latihan menari lah...
dah start pun semalam..so far so good...
hehehe

p/s: group lain melonjak2 happy dpt tempat...kami bila juri umumkan sume terkedu...hahhha
p/s: if dpt tukar bulan 11 ni....ini antara yang aku akan rindu nnti..
p/s: yes...jiwa seni tak kan hilang ke mana2...muahhhh
p/s: bila spa nak panggil interview ni..wuaaaaaaaaaa

3 ulasan:

norhidana berkata...

taniah2 aku tumpang hepi.... seronok sbb akhirnya jupem menang jgk... baru bukak mata org atas2 nih...

huhuhui mintak2 lama lah lg dpt tukar kui3 sbb will missing u

lieyalatif berkata...

tahniah2!!! tempat ke 2 pun pada aku kire hebat dah tu emy...takde ke vidoe....tingin aku nak tgk....kementerian aku ni pun baru buat pertandingan koir....

Khaira Qaisara berkata...

Tahniah, teringin juga nak tgk video... n Insya Allah semoga apa yang diimpikan akan tercapai.. Memang sedih untuk berpisah, namun jika perpisahan itu akan membawa lebih kebaikan... relakan lah...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut