nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 21 Julai 2014

Lepak2 lagi


bersarang jugak blog aku ni yek..
kui kui kui...
minggu akhir posa baru nak update..
terbaik lah emy...
hahaha

klah...
nak bebel2 mung takde faedah gak..
layan lah gambo2 lepak2 kami anak beranak...

gambo hari sabtu lepas...
biasalah every year mmg soping sini...
tp thn ni soping skit2 je kat midvalley...
sbb thn ni suri darin tema frozen...
so mmg menjimatkan
dari sebelum posa lagi..
mmg aku dah kumpul skit2 baju2 frozen dorang..
mostly beli kan pasar utm je..
mmg menjimatkan...
lalalala


datang midvalley sbb nak cari sandal tinggi kakak suri...
adik tak beli sandal..sbb sandal adidas tu ok lagi ..
n kasut dia pun baru beli sebelum g langkawi bulan satu hari tu..
so penjimatan...
hahaha


adik ..naper jari satu je tunjuk...
hahaha
tak reti lah tu..


happy tgk dua beradik ni...
walaupun mak pak penat posa..
tp tgk dua beradik ni ilang penat nyer..


bersanggul dua beradik ni..
aku suka tgk dua beradik ni bersanggul..
takdelah berserabut sangat kan..


thn ni kter raya umah kuarga papa yer...
di kelantan nun..
raya ketiga baru balik umah nenek...
raya ke 4 kter g bukit gambang mandi manda...
insyaallah...


dua beradik yang sentiasa jakun tgk air pancut...
nasib papa jenis melayan...


serupa tak kami???
hehehe...

1 ulasan:

norhidana miswan berkata...

riang ria dua beradik nih, ngn sanggul sejemput tuh.... mmg comel...

aku nih pun lum beli lg, pakai apa yg ada je kot wei

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut