visitor 2011

Rabu, 2 Julai 2014

aktiviti kat pejabat di kala bulan puasa


seriusly malas lah letak gambo k...
korang kan sedia maklum aku kan gomen servant
so masa lunch hour sama je walaupun ketika bulan puasa...

setakat ni ...lunch hour kami sekali dah ke pasar keramat..
memborong lauk pauk utk stok minggu ni n insyaallah sampai minggu dpn...
semalam aku beli pun ayam sekor n daging setengah kilo...
kat frozen rumah dah ada sutun 2kg...ikan kembong sedang setengah kilo n ikan aya sekor setengah..
so pandai2 lah ko masuk ye emi..masak ukt berbuka n sahur..
yer2..insyaallah..selagi terlarat akan ku masak...
ini pun dok pk2..lepas posa nak masak pagi bwk bekal g opis...(jauh cita2 aku tu..hhahah)

hari lunch lain...dok lepak ofis...
gelak ketawa ngan kawan2..sambil2 puan dana menjahit manik...
sebut pasal manik..nak jugak aku sebut pasal baju raya aku ni..
thn ni mmg tak membeli..sbb dpt jubat dari ma 3 pasang..
so mari lah aku khatam jubah2 tu...
ma kan baru balik umrah..n as aku anak dara sorang..
confirm byk aku dpt...hahahah

eh..tak lupa jugak ...cucu2 pun pompuan sumer...
dptlah jubah jugak 3 pasang sorang...
raya ni suri darin berjubah ler...
hehehe
eh pokden pun tak berjubah...

klah tu je nak bebel...
hahaha

1 ulasan:

NM03 berkata...

keje aku ngantok je sepanjang hari ni wehhhhhh

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut